مصاحبه آرشیو خبر ها
ما سه بازیکن ارزشمند را از دست داده ایم

ما سه بازیکن ارزشمند را از دست داده ایم

جیجی بوفون ، سنگربان یوونتوس هفتمین جام سوپرکاپ ایتالیا را برای بانوی پیر به دست آورد و در این رابطه گفت "یوونتوس به موقع شرایط را تغییر داد."

بسیاری معتقد بودند که یوونتوس پس از جدایی کارلوس توز ، آندره آ پیرلو و آرتورو ویدال دچار مشکل شود ، اما در دیدار سوپرکاپ پائولو دیبالا و ماریوماندژوکیچ گلزنی کردند تا یووه با دو گل لاتزیو را از پیش بردارد.

"ما سه بازیکن مهم مانند آندره آ ، کارلوس و آرتورو را از دست دادیم و در نتیجه آن تاوان کمی نیز دادیم."

"به هر حال تیم نیاز به تغییر داشت و زمانی باید ریسک صورت می گرفت و آن زمان این فصل از نقل و انتقالات بود. ما فوندانسیون تیم را تغییر دادیم تا برای سال ها تیمی برنده در اختیار داشته باشیم."

"اگر ما لحظه ای میل به پیروزی را از دست دهیم ، در چنین شرایطی اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم و شانس خود برای ادامه حضور در صدر را از دست داده ایم."

"ما همواره باید چنین ایده و ذهنیت پیروزی طلبانه ای داشته باشیم. مصاف با این لاتزیوی قدرتمند بسیار سخت بود ، آن ها تیمی هماهنگ و سازماندهی شده هستند و ده روز زودتر از ما تمرینات خود را آغاز کردند."

"ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در زمان های لازم صبر بسیاری داشتیم و به خوبی سرعت بازی را کنترل کردیم تا بتوانیم انرژی خود را برای تمام دقایق بازی ذر اختیار داشته باشیم."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: